Sunday, November 15, 2009

salam smua...

sori ler dah lm x on9...
ak pon dah xde cter2 terkini ttg kwn2 kite...
tapi bagi pengambilan semester nie.. bertambahlah kwn2 kita yg smbg stdy...
alhamdulillah...
yg dpt dienalpasti adalah 3 org kt usm, 4 org kt uum, 2 org kt upm.. yg lain masih cube untuk dihubungi..
kepada sesape yg e cter2 terkini dan ingin berkongsi.. silelah join...
jgn malu...

Friday, May 29, 2009

MERPATI DUA SEJOLI





kedua mempelai ini telah mendirikan rumah tangga pada tanggal 2 mei 2009...
cantek kan depa dua orang nie...
aritu masa kenduri aku tak pi sebab da hal..
so camna ek kenduri dia???
dengar kata lauk2 dia sedap2..
betol ka???
sebab informer ak 2 tolak kayu ngan batu ja..
yang len semua dia telan...
hahaha...
papa pon tahniah
semoga kekal abadi hendaknya


tak sangka kawan kita yang sorang ni dah kawen...
tak lama lagi rahimah pon dah nak kawen..
jangan lupa taw..
dia ajak semua orang pi kenduri dia 13 jun 2009 nie...
dia kata bkn tak mau bagi kad jemputan, tapi kad tu tak siap lagi masa kita konvo ari tu.
lagipon bukan pa pon. kalau hampa dapat kad tu po nanti hampa buang dalam tong sampah gak..
wat rugi ja duit dia bayaq mahal2...
hehehe

Wednesday, April 8, 2009

undangan perkahwinan

kalau burung sudah terikat,
jangan terlepas ikatan benang,
kalau hati sudah terpikat,
lekas lah lekas masuk meminang...
(petikan dialog tiga abdul)

seperti pantun diatas,
dua kuntum bunga dari kelas kita telah disunting...
dan akan melangsungkan perkahwinan mereka tidak lama lagi..
insyaallah..
sama-samalah kita doakan kebahagian mereka semua...

siapakah gerangan kuntuman bunga itu???
jeng jeng jeng...

nantikan gambar2 perkahwinan mereka pada 02/05/2009 & 13/06/2009...
hehehe...

tak sangkakan kawan kita dah nak kawen...
ish3...
dah hampir setahun kita meninggalkan PSP ek???
dengar2 jer dah da org nak kawen...
alhamdulillah...
dapat la nk rasa nasi minyak...
hehehe...

Convocation







hehehe....
Majlis yang sangat2 meriah...
tetapi cayang...
Ayahanda terpaksa bekerja keras untuk menjaga keselamatan para graduan yang hadir....
walaubagaimanapun majlis tetap berjalan lancar...



seperti diketahui umum...
nurul haiyani @ kak yanie, telah menerima anugerah pelajar terbaik jabatan perdangangan bagi sesi Januari 2008...
tahniah diucapkan...
(p/s:dah dapat duit 2 blanjer2 ler kami nie...)



yang penting hari ini, kami smua menjadi seperti artis2...
smua owg nk bergambor bersama...
hiks...
(p/s: nur amirah binti rosdi & hasnina md saini merupakan model iklan...)


thats all 4 now...
(p/s:pic2 akan diupdate later...)

Tuesday, January 13, 2009

Tuesday, November 18, 2008

jomm

weii sori ler.. ni juz 4 ske2.. lgpon da org suh ak wt.. so jgn marah k.....
video

Wednesday, November 12, 2008

hmm.. main bowling jomm















JOM MAIN BOWLING NAK X???

NI LER MASA KTE WT BOWLING TOURNAMENT...
KUMP AK NO 3...
YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
SEKIAN WASALAM....
SILA LAH NIKMATI SLIDESHOW BERIKUT...